Ehkä minussa on aavistus surumielisyyttä
Rakastan lauluja jotka kertovat elämästä mitään siitä pois jättämättä
Minä rakastan pimeitä talvi-iltoja ja kesän yöttömiä öitä
Ja vaikka pidän ihmisistä ympärilläni rakastan myös hiljaisuutta
Olenhan osa isänmaan sielua
Rakastan lauluja jotka kertovat elämästä mitään siitä pois jättämättä
Minä rakastan pimeitä talvi-iltoja ja kesän yöttömiä öitä
Ja vaikka pidän ihmisistä ympärilläni rakastan myös hiljaisuutta
Olenhan osa isänmaan sielua
Perhaps there is a touch of melancholy in me
I love songs about life
with nothing left unsaid
I love dark winter evenings
and summer nights of the midnight sun
And although I love the people around me
I also love silence
Being, as I am, part of the soul of my native country
I love songs about life
with nothing left unsaid
I love dark winter evenings
and summer nights of the midnight sun
And although I love the people around me
I also love silence
Being, as I am, part of the soul of my native country
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
tervetuloa kommentoimaan!